N.A.N.A
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
NANo0o$H
عضو فعًال
عضو فعًال
NANo0o$H

المساهمات : 676

ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف Empty
مُساهمةموضوع: ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف   ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف Icon_minitime1الإثنين يونيو 30, 2008 12:05 am

أنا عايز أكلمكم انهاردة على فن لازم يبقى عند معظم الشباب

( إزاي تثبت بنت )

في مؤتمر في سويسرا لبحث كيفية تثبيت البنات تقدمت ببحث في تأثير حركة العين الشمال عند الولد على عملية التثبيت و توصلنا في البحث إن البنت أول حاجة بتلاحظها في الولد حركة النني و عدد شعرات الرمش لذلك لابد أن تحرص على تدريب عضلة النني من أربع إلى خمس ساعات يومياً مع إتباع نظام غذائي محدد علشان تعرف تثبت ..

البنـــــــــــات

(مش عايز أتوهكم و أدخل فى متهات ولذلك هشرحلكم بالبلدي)

يعني أول ما تشوف البت تروح يا معلم مشغل العضلة الشمال للنني و تغمز غمزة 2 قدم و نص بزاوية ألفا 27 درجة و تروح قايلّها (لوسمحتي ممكن دقيقتين من وقتك؟) أول ما تسألها السؤال ده

-:اللي هيحصل كالأتي

الإحتمال الأول انها تقول ( نعم ) و ده بنسبة 65% و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين ....

الإحتمال الثاني انها طبعا تقول ( لا ) و ده بنسبة 80 % و محدش يسألنتي إزاي و هيترتب عليه اللي هنقوله بعدين برضه... و في طبعاً آخر إحتمال بنسبة 100% إن هي هتبصلك بقرف و مدام بصتلك بقرف يبقى انت مفهمتش موضوع العضلة...

-:ونرجع للإحتمال الأول

انها تقول ( نعم ) ترد انت تقول (نعم الله عليكي) هتقولك (خير) قولها (خير ان شاء الله) و تشغل العضلة بس اتوصى و إتّك عليها شوية هتقولك (مال عينك ؟) قولها (خناقة) و بكده تصعب عليها تروح هيا مكلماك و تظبط يا معلم وهتعيش بس ابقى عرفني على بنت خالتها .....

الإحتمال الثاني انها تقول ( لا ) في الحالة دي بقى عايزة تتكلم بس هي بتتقل و مدام تقلت يبقى خرشمت و موضوع العضلة صعب في الحالة دي ، إذن مفيش غير موضوع أنا كنت عرضته في مؤتمر تاني في السنغال الشرقية لأن الطريقة دي أثبتت فعالية في تثبيت البنات السود و اللي بيتقلوا اللي هي (طريقة 325 جنايات) تقولها بستهزاء و انت بتبتسم إبتسامة ساخرة ( ايه التقل ده انتي حاطة في جيوبك ظلط ؟ ) طبعاً هي ممكن يغما عليها من دمك الخفيف يا خفيف ، فا هتروح انت مدي ميزد كول للإسعاف بالموبيل بتاعك ، هما طبعاً مش هيفهموا حاجة من الميزد ده لكن هي هتفوق و تروح مرمية في حضنك بمجرد انها شافت الموبيل معاك ويسلام لو بكاميرا

و بكده انت بدأت تحط رجلك على طريق التثبيت بس اغسلها الأول وبلاش تحط رجلك و هي معفنة و خطي برجلك اليمين وابقى قابلني لو إتعرفت على أي بنت.
alFager alBa3eed
Admin
Admin
alFager alBa3eed

المساهمات : 357

مُساهمةموضوع: رد على الموضوع   ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف Icon_minitime1الإثنين يونيو 30, 2008 12:12 am

يسلموووو

والله يعطيكي العافية
https://nana.1forum.biz
al-ahl@m_2
عضو فعًال
عضو فعًال
al-ahl@m_2

المساهمات : 1361

مُساهمةموضوع: رد: ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف   ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف Icon_minitime1الإثنين يوليو 07, 2008 4:58 am

يعطيك العاافيه عالموضوح الحلو ياحلوه>>>>>>لا تصدقي afro
NANo0o$H
عضو فعًال
عضو فعًال
NANo0o$H

المساهمات : 676

مُساهمةموضوع: رد: ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف   ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف Icon_minitime1الثلاثاء يوليو 08, 2008 3:29 pm

طيب ياقمر مابصدق بس انا من جد حلوه
ههههههههههههههههههههههههههه
lol! lol! lol! lol! lol!
al-amo0orh
عضو نشيط
عضو نشيط
al-amo0orh

المساهمات : 497

مُساهمةموضوع: رد: ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف   ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف Icon_minitime1الأحد ديسمبر 14, 2008 10:14 pm

والله ما فهمت شي مرررررره معقد الموضوع
بس على كل حال تسلمي
*فوفوالعسل*
عضو فعًال
عضو فعًال
*فوفوالعسل*

المساهمات : 772

مُساهمةموضوع: رد: ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف   ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف Icon_minitime1الإثنين ديسمبر 15, 2008 11:24 pm

قرات بس بالخر ما فهمت ايش المقصود على العموم مشكوره على الموضوع الي مش مفهووم

ازي تثبت بنت محترمه؟ادخل وشوف
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-